Höstmötet! (Var: Vinylskiva....)

Per Starbäck starback at ling.uu.se
Ons Nov 12 13:20:53 CET 2003

Vår ordförande skrev:

> Mötet hålls lördagen den 15 november, i gamla vanliga Brygghuset i
> Stockholm (fast i en ny sal: 34). Som uppvärmning håller
> lokalavdelningen KAJSA ett minimöte med start 13.00. Höstmötet börjar
> givetvis 13.13. Vi har bokat lokalen extra länge (till 18.30) för att
> hinna med allt skojigt som står på programmet! Bland annat blir det ju
> KULTURFESTIVAL, dit alla bidrag av alla slag är välkomna!!
>
> Och efteråt går alla som vill och äter gemensam middag. Var någonstans
> vet vi inte än, men det lär bli ett ställe som inte är för dyrt och
> där vi kan stanna länge!

Det är alltså nu på lördag, och jag skulle vilja påpeka för eventuella
intresserade ännu oanslutna ankister att det går bra att komma och se
hur roligt vi har det även om man (ännu?) inte är med i NAFS(k).
Brygghuset ligger på Norrtullsgatan 12N och närmaste (T)-station är
Odenplan.

Jag hoppas för övrigt att jag hinner öva på och kanske till och med
skriva klart mitt framförande innan dess.

/699 Per (fett ös!)