F ö rsenade DVD-skivor?

Anders M Olsson anders.m.olsson at abc.se
Tis Nov 11 06:36:51 CET 2003

Tydligen är ryktet bekräftat nu.

En troligare orsak än den jag angav tidigare är att Disney har
gjort en GROV felbedömning av efterfrågan på de här lådorna.

De måste alltså tillverka en MYCKET större upplaga av alla
titlarna, och dessutom pga de numrerade lådorna tillverka nya
lådor (eller i alla fall lock) till de som redan är klara.