Höstmötet

Per Starback starback at ling.uu.se
Tis Nov 18 01:28:27 CET 2003

Fred(r)ik von Beetzen skrev:

> Det vore ytterst vänligt om någon kunde informera mig om vilka som kom
> på KAJSA-mötet. Jag är mitt uppe i en "artikel" till Kvacket och
> behöver veta vilka som var där så fort som möjligt.

Ja, inte var då jag där, för då var jag istället på en
hamburgerrestaurang utan kött (påminner om hornlösa hornugglor),
men var är alla kommentarer om NAFS(k)-mötet?
(Sandalen invigd. Jag var bäst - som vanligt! Är det för att Olof
själv är jämn som han alltid ser till att dom jämna vinner? ...)

/699 Per 'Punk-Olle' Starbäck