Re: Höstmötet

Erik Bergwall revolution at telia.com
Tis Nov 18 12:21:36 CET 2003

> men var är alla kommentarer om NAFS(k)-mötet?

här kommer en! höstmötet var i mina ögon en mycket trevlig
tillställning, och det blev ju inte sämre (bättre?) av att Per lyckades
vinna kulturfestivalen med Mental Gristid, i vilken han antastade
undertecknad åtskilliga gånger. Förutom just den hemska upplevelsen,
blev det dock ganska trevligt tillslut (ändå)! :P

Att få lyssna på en originalinspelning av Snövit på svenska på
vevgrammofon tillhör inte heller vardagligheterna, väldigt kul!

> (Sandalen invigd.

Ja! Ja! Ja! Ja! Nu kom jag inte ihåg hur jag röstade, men såhär i
efterhand tycker jag att koll. Anders Berglunds förslag om att aktivt
vörda sandalen i början av varje möte skulle ha gått igenom!

Erik B - fotografen