Var köper man tidningar och album?

Per Nilsson per.nilsson at vallcom.com
Tis Okt 14 21:02:18 CEST 2003

Hej!

Det här är lite off-topic, men ni kan ju låtsas att jag vill ha Disney..

Vart vänder man sig om man vill köpa begagnande serietidningar och
album? Jag bor i stockholm så det är ju inte så svårt att hitta
tidningar för mig här, dock ofta till väldiga överpriser (min åsikt).
Men visst finns det en värld utanför butiksstockholm? Jag letar främst
efter butikslösa postorderförsäljare. Ibland träffar man på riktiga
guldklimpar, som tex en handlare jag hittade på Tosia-bonna-dagarna i
Ronneby för ett par år sedan, men minns dock tyvärr inte vad han hette.
Någon här som kan gissa vem det var?

För ett par år sedan fanns det en annonstidning som hette Comicaze,
finns den kvar, eller finns det några alternativ? De få intenetsajter
jag hittat har haft ett rätt begränsat utbud. Kan det vara så att
seriemarknaden försvunnit eller är det bara jag som inte hållit reda på
mina kontakter ordentligt? :)

Hjälp!

/Per

Länkar jag hittat: