Om: Skivor

Mattias Andersson mattias.andersson5 at comhem.se
Tis Okt 7 08:07:10 CEST 2003

On Mon, 6 Oct 2003 13:59:19 +0200 Niklas Elmefjall <niklas.elmefjall at amersham.com> wrote:
> Nix, men jag passar på att gnälla ;-) på att ingen svarade om de hört
> talas om skivan Mickey Mouse Disco med dansande Musse och Mimmi på
> framsidan...
> Den kanske är en raritet eftersom ingen uttalat sig, hehe.
> /Nikodemus
> Efter allt detta prat om Stål-Långben kommer jag ihåg att jag har en
> gammal vinylskiva med en Stål-Långben-berättelse på liggandes i
> förrådet.
> Måste nog ta fram den och lyssna på den snarast. I den bunten har jag
> även
> [...]

Jodå, jag har två (okej de är hos mina () i Norrköping, men andå) närmare bestämt
Stål-långben och Oppfinnar Jocke! De kostade hela 24 kronor på Hageby Centrum i Norrköping.
Kan det ha varit 1973?
Kanske läge att fixa MP3 på dem? Eller kommer skivbolaget stämma mig... :)

/Mattias Andersson
Barksnostalgiker