Re: Var är Ankorama?

Erik Bergwall erik.bergwall at tiscali.se
Tors Dec 16 20:39:24 CET 2004

Jag har försökt säga det ett par gånger nu, men då säger jag det en gång för
alla:
det är ett enormt tekniskt strul med vårt domännamn som vi betalade försent
och därför sattes i karantän (vad nu det är). Detta skedde i somras och vi
har inte fått någon information än. Vi ligger på och pratar med vårt
webbhotell, men hittills har inget hänt.

Om Ankorama skulle återkomma är det dock osäkert om vi fortsätter som förut.
Jag har egentligen ingen tid för det, så vi får se hur det blir. Möjligtvis
blir det någon ny, spännande konstellation om annat folk visar intresse.

Erik B (som jobbar med NAFSK(k)-hemsidan där bilder från höstmötet kommer
att ligga ute)