AA 70 år til sommer - hvad gør vi, hvad gør de?

Anders Christian Sivebæk anders_sivebaek at nns.dk
Fre Jan 2 23:56:42 CET 2004

Vi skal til at samle forslag sammen!

Hvad skal egmont gøre ud af 70-års-jubilæet. Jeg sender samlet mail med
forslag til egmont serieforlaget (Vi snakker DK her - men alles forslag er
velkomne) ved lejlighed.
Jeg tænker på: I 94 havde de Barks på turné i Europa. De havde et stort
udvalg af gode serier i forbindelse med jubilæet, udgav 100-siders-hæfte
og jumbobog osv. - Hvad synes vi fra foreningen der skal ske i år?

Mine egne:

Særligt udvalgte serier fra de 70 år - af de bedste tegnere.
Barks - ikke brandmanden igen, men noget andet godt som mange kender
Rosa: Fødselsdagsånden
Bliver det kommende cbl en del af jubilæet?
Plakater - evt. i et plakatmagasin (som de to af slagsen der blev udgivet
i 90'erne)
En t-shirt med AA 70 år på.
Klistermærker, postkort og andre ordentlige gaver i bladet.
Streamere til bilen - "Jeg læser også AA!"

Endnu en gennemgang af Anders liv

Hent en stor andetegner til Europa - Evt. Rosa men andre kan vel bruges -
og lad læserne møde vedkommende.
Mange medlemmer fra foreningen vil sikkert gerne hjælpe
Mht. mediedækning - brug os. Den 70-årige and har stadig indædte fans.

Hilsen/Yours
Anders Christian Sivebæk
Donaldist