Dali + Disney.

Fredrik von Beetzen fvbeetzen at hotmail.com
Fre Jan 9 05:50:48 CET 2004

Om man laser New York times fran den 16 december 1966 sa star det om Walts
bortgang och man kan aven finna ett citat fran Salvador Dali. Om jag inte
minns fel sa sager han nagot om ett samarbete under 40-talet. Jag visste om
att det itne avslutades och att det hade aterupptagits av Walts brorson, men
att de skulle ge ut en DVD nasta ar. Kanske nagot till DVD samlingen?

           Mvh/ Fredrik von Beetzen (2678)