RE: SV: SV: Är detta sant om Walt? Nej. Skulle inte tro det!

Fredrik von Beetzen fvbeetzen at hotmail.com
Fre Jan 9 05:46:07 CET 2004

Precis som "Steamboat Willie" skriver sa ar det val vi som battre an nagon
annan kan bedoma vad som stammer eller inte. Det ar ju vi som skriver
artiklar, uppsatser och avhandlingar om Walt Disney och varlden som han och
hans medarbetare skapade. Att Walt sedan skulle ha varit en genomgod man som
aldrig forlorade humoret eller blev arg har jag otroligt svart att tro. Men
att han skulle vara pedofil, missbrukare, sinnessjuk eller hata sin fru ar
inte sant enligt min mening. Sa fort jag atarvander hem fran min lilla
semester ska jag skriva till Aftonbladet och kritisera dem ordentligt for
att de kan stalla sig bakom nagot med en sadan tveksam kallforteckning. Jag
tackar saledes odmjukt for de argument som presenterades pa mailinglistan.
Hoppas att nu itne misstycker om jag anvander mig av dem.

     Mvh/ Fredrik von Beetzen (2678)