Re: library på svenska

Erik Bergwall revolution at telia.com
Sat Juli 17 18:40:24 CEST 2004

Men hallå, vad är det nu för diskussion som pågår? Man kan ju knappt åka på
semester innan inboxen är överfull med brev. ähum ähum. ;)

SKA det alltså komma ett RIKTIGT CBL? Eller är meningen med detta hall of
fame-serien med Carl Barks. Eller vaddå? Jag är helt ut-och-in-vänd (och
snart  börjar jag rugga också!) så snälla förklara för mig NÅGON!

Erik