Kalle Ankas-släktträd

Anders Christian Sivebæk anders_sivebaek at nns.dk
Mon Juli 26 17:09:24 CEST 2004

Hej svenske venner

Christopher Federsel skrev
>År 1994 kom ett släktträd med som bilaga i Kalle Anka & Co där man i varje
>nummer fick ett par klistermärken som man skulle klistra på en plansch.
>Min
>fråga är om det här släktträdet är värdefult om det är helt komplett och
>i bra
>skick.

Hmm, jeg vil spørge, hvordan det kan være i god skick... - jeg mener, min
egen plakat har siddet på en væg i 10 år, og limen fra klistermærkerne er
fuldstædngi trængt igennem papiret - omtrent samme fænomen har jeg
iagttaget med blade som har fået tape over revner i bladet...

Det en spekulerende samler burde have gjort dengang var at købe to af
hvert blad - samle den ene og sætte den op, og gemme den anden, og
klistermærkerne i en syrefri plast-lomme. En sådan vil nok ikke være helt
billig.
I DK udkom der i 1995 en plakat hvor alle ansigterne er på - og på
bagsiden Barks familiebillede.

Hilsen/Yours
Anders Christian Sivebæk
Donaldist