Rosa och Vicar

Erik Ingvert erik.ingvert at telia.com
Tors Juni 3 19:04:15 CEST 2004

Diös skrev:
> Hm, tråkigt naturligtvis när tiderna inte passar alla. [...]
> Hoppas du kan lösa det på något vis, eller skicka någon annan kanske...
> S Diös

På tal om det: är det nån som ska till Malmö den sjunde och få Vicars signatur. I så fall: Är det någon som skulle vilja ta en autograf till mig. Jag betalar då en symbolisk summa (som självklart ersätter portokostnader), eller skickar en Don Rosa-signatur som ersättning. I det senare fallet gäller det att vara kvick att kontakta mig, eftersom jag åker till Malmö nu i helgen för att införskaffa en.

Snälla!

/Erik Ingvert
    erik.ingvert at telia.com