Re: Fråga ang. Hall of Fame

Erik Nordstrom e at nordstrom.gs
Ons Juni 16 21:49:58 CEST 2004

>From: Olof Siverbo
>Är det här något som Rosa själv har reagerat över, förresten?

Hmm... Jag har ett ytterst svagt minne av att ha sett Rosa kommentera
ämnet på dcml (?), men det var antagligen för flera år sedan. Om jag
minns rätt, tyckte han att det var "förvånade" att Egmont anställt en
snubbe som skulle sudda bort innehållet i glasögonen, men något som de
som tur var slutat med. Som sagt; om jag minns rätt, vill säga.

Jag kom att tänka på det av en slump när jag jämförde färgläggningen
mellan de amerikanska albumen och Hall of Fame. Visst är det konstigt
att man ändrar på sådana småsaker som Joakims glasögon...! Ingen på
Egmont som besitter mer kunskap om det här? MVH,

Erik Nordström