Bilderböcker av Barks

Anders M Olsson anders.m.olsson at abc.se
Mon Apr 11 11:09:27 CEST 2005

Libris var också min första tanke när jag såg Stefans fråga. Tyvärr
fungerar inte dina direktlänkar eftersom de hänvisar till sökningar som
inte längre ligger kvar i cachen.

Man kan istället klicka på "länka till träfflistan". Då får man fram
följande direktlänkar:

http://websok.libris.kb.se/websearch/search?SEARCH_TIT=saftkung
http://websok.libris.kb.se/websearch/search?SEARCH_TIT=farbror+joakims+julafton