CBSV låda 2

Christopher Federsel totto at gamers-inc.se
Mon Dec 19 10:29:19 CET 2005

Jag har varken fått klistrat register i bok XI eller dubbel uppsättningar av
sidor i bok II.

Som en annan person påpekat så är det säkerligen så att vol 1,2,3 har samma
märke på bokryggen medan 4,5,6 har en annan osv. Det har därför säkert blivit
fel i bok XI som har samma figur som bok 1,2,3 på de gula sidorna innan själva
innehållet. Troligtvis skulle där istället ha varit uppfinnarjocke.

--
Christopher Federsel
http://www.gamers-inc.se