VB: Branca-titlar?

Olof Siverbo olof.siverbo at bostream.nu
Ons Mars 30 22:25:53 CEST 2005

onsdagen den 30 mars 2005 kl 22.12 skrev Joakim Gunnarsson:

> Bild och Bubbla kommer köra en minnestext över Branca och jag fick
> frågan om vad dessa serier heter på svenska:

> Monster« av
> Janet Gilbert.
>
> INDUCKS är ju nere så who knows...
> Nån på listan som har råkoll?

Absolut! Men det beror bara på att jag just har översatt en text om
Branca till Kvacket. Den är skriven av Anna Maria Vind. Samma som ska
gå i B&B, kanske? I så fall får ni gärna min översättning om ni vill.

Annars heter serierna så här:

”Tisdag hela veckan” i KA 7/1999
”Gamla goda 65” i KA 12/1997
”Ett riktigt monstersamhälle” (KA 43/2002)

/Olof