SV: Shakespeare?

Patrik Lidenskog lidenskog at hotmail.com
Ons May 4 23:34:41 CEST 2005

>OK, innebär det att omslaget på ngt sätt anspelar på Shakespeare, eftersom
>det visas i INDUCKS om man söker på just honom. Och vet ngn om det
>publicerats på svenska?

Här är den svenska versionen, Kalle Anka det var en gång...
http://coa.inducks.org/issue.php//se/KADVEG+1992
Det skrivs inget om Shakespeare i förordet så där finns nog inget att
hämta..

Dom jag hittat lite snabbt och lätt är dessa..

http://coa.inducks.org/story.php//D+88024
http://coa.inducks.org/story.php//D+88266
http://coa.inducks.org/story.php//D++6402
http://coa.inducks.org/story.php//D++8816

Kanske ingen större hjälp, men ändå.. är inte så insatt i Shakespeares verk
så det är svårt att leta. =)

/Patrik