RE: SV: SV: Disney-veteran døde ved tegnebordet

Fredrik von Beetzen fvbeetzen at hotmail.com
Tis May 10 19:46:59 CEST 2005

Jaha. Det förstod jag inte. Däremot är jag väl medveten om att Ollie har
varit pensionerad sedan 1978. Men om man bortser från Ollia Johnston, finns
det då någon kvar som arbetade hos Disney under 20- och 30-talet? 20-talet
har jag mycket svårt att tänka mig. Men 30-talet är ju fullt möjligt.

   /Fredrik vB