Four Color 9, Pirate Gold?

Per Nilsson pern at bostream.nu
Mon May 30 16:32:44 CEST 2005

Jag har inte FC9 men jag tror tyvärr att du inte blir lyckligare av att
hitta någon som äger ett exemplar. Jag har tittat i några (inscannade)
exemplar från den tiden och det finns ingen månad angiven i de tidningarna.

Jag hittade inte heller någon information i min svartvita CBL. Det tyckte
jag var desto märkligare...

/Per