Walts död

Hakan.Andersson at portgot.se Hakan.Andersson at portgot.se
Fre Dec 15 13:48:57 CET 2006

Han dog i sviterna av lungcancer. De prövade operera bort en lunga, men det
räckte inte.

/Håkan

             "Tommy Svensson"
             <044352242 at telia.
             com>                                                       To
             Sent by:                  "'Ankismlistan'" <ankism at nafsk.se>
             ankism-bounces at na                                          cc
             fsk.se
                                                                   Subject
                                       Walts död
             2006-12-15 13:26

Läste i tidningen imorse att det idag är fyrtio år sedan Walt Disney dog.
Då slog det mig plötsligt att jag inte har en aning om vad han dog av. Nån
form av sjukdom är min gissning. Förmodar att nån på listan sitter inne med
svaret.

/TS (som f ö också saknade den där register-sidan i sitt CBSV)