Sv: Ny CBSV-box

Michael Lindholm michael-lindholm at telia.com
Sat Dec 16 17:00:23 CET 2006

Någon mer än jag som fick en box där klistret hade "runnit" lite
utanför?

(Det gick ju att torka av som tur var, men det är ju inte meningen att
man ska behöva lägga en massa tid på att torka av sin box. Att förbise
det är ju inget alternativ då det annars lätt kan fästa en massa skit
där.)

Hoppas de orkar en ny bok. Har inte orkat titta igenom efter
nedanstående fel ännu då jag antar att samtliga har det.

mvh Michael