Radioaktivitet

Olof Siverbo olof.siverbo at bostream.nu
Ons Juni 28 13:40:53 CEST 2006

Kvack!

Jag har just pladdrat i en hel timme med en stackars radiojournalist
(Kalle Lind) på P3. Inslaget (som eventuellt delas upp i två delar)
kommer att sändas i programmet Meningen med allt, som sänds på måndagar
mellan kl. 16 och 18 under sommaren. Förmodligen sänds inslaget den 17
och/eller 24 juli. Då får vi se om reporten lyckats redigera fram något
vettigt ur allt mitt svammel. Vi pratade bland annat en massa om Jon
Gisles stilindelning och Don Rosas släktträd.

/Olof