Re: Dödsfall

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Tors Nov 30 00:15:07 CET 2006

Apropå nedanstående nyhet, som jag vidarebefordrade nyligen:

Jag har lovat Peter Hellqvist, som själv inte är
på listan, att sända ut ännu ett meddelande
angående detta. Han vill skänka en krans till
jordfästningen och undrar om det finns fler
svenska Disneyfans som vill bidra. Ankister och
andra, som vill visa sin uppskattning för Tatiana
Angelini och hennes insats i filmen, är välkomna
att höra av sig till Peter och anmäla sitt
intresse. Kontakta honom på mailadressen

morrislollo at bredband.net