Re: Förslag på förbättring av baknummerförsäljningen av NAFS(k)urien

Johan Blixt johan.g.blixt at gmail.com
Sön Aug 26 21:53:28 CEST 2007

Den 2007-08-24 skrev Anders Gronlund <andlund at yahoo.com>:

> Han har skrivit till dum-adressen, men mejlet kom tillbaka. Jag har sedan
> skrivit till kansli-adressen utan att få svar.

Att mailet till dum-adressen studsade verkar bero på att min
mac.com-adress(som dum-adressen vidarebefordrar till) tycker att det
kommer för mycket
spam från nafsk.se och därför vägrar ta emot mail därifrån.

Att jag inte svarade på mailet till kansli-listan har samma förklaring. Jag
har nu varit inne och tittat på arkivet för kansli-listan och det kom fram
dit så riktigt varför de andra som läser kansli-listan inte svarade vet jag
inte men jag antar att de tyckte det var ett solklart ärende för mig och
därför inte gjorde något.

Jag har nu styrt om allt från nafsk.se till min gmail-adress (i stället för
mac.com) och vi får väl hoppas att gmail tål spam bättre.

--
http://homepage.mac.com/johan.blixt/