Fantasia

Daniel Hofverberg - Dubbningshemsidan daniel at dubbningshemsidan.se
Tis Jan 8 14:39:32 CET 2008

Fantasia släpptes på DVD 2000, men den utgåvan är utgången sedan länge
och inte helt enkel att få tag i. Det är så pass länge sen som
DVD-utgåvan blev utgången att du knappast lär hitta åt den i någon
butik. Du kan ha turen att hitta åt den på exempelvis Tradera eller
liknande, men risken är stor att det inte blir särskilt billigt.

/Daniel Hofverberg,
Dubbningshemsidan

-----
http://www.dubbningshemsidan.se