Ankister i TV.

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Sön Jan 20 23:54:00 CET 2008

> TV:n och finner bilden uppfylld
>
>Vilken skräck! Kanske försvinner ansiktet om du drar ur sladden i alla fall!

Skulle inte det hjälpa kan man ta en stor
träklubba och drämma den i TV:n så att de
elektroniska detaljerna far åt alla håll,
samtidigt som man förtörnat utbrister något i stil med:

Anders Berglund på skärmen! Nej, det här är en
verklig olycksdag! Nu får DET VARA NOG!

Detta nyttiga hushållstips kommer antingen från
Råd & Rön eller från Kalle Ankas Pocket nr 7, sidan 39; jag minns inte vilket.

(Fast om det inte råkar vara Anders Berglunds
ansikte man ser på skärmen, skulle det förstås
kunna verka lite underligt för övriga medlemmar i hushållet.)