Ankister i TV.

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Ons Jan 23 22:59:05 CET 2008

> Anders Berglund på skärmen! Nej, det här är en
> verklig olycksdag! Nu får DET VARA NOG!

Jag vill härmed lugna Anders Berglund och andra som inte sett
programmet: Det var inte den klassiska f.d. ordföranden som dök upp i
teverutan, utan bara den halvklassiska f.d. ordföranden, dvs. Olof.
Han fick bland annat svara på vilka serier som är de bästa (Kalle Anka
av Carl Barks från runt 1950), men konstigt nog fick han inga poäng
för det.

/699 (lesserwisser)