Julprogrammet (Var: ang restaurering och dubbning - DVD)

Jorgen Claesson joclass at gmail.com
Mon Jan 21 07:58:20 CET 2008

Utan att halla traden (har inte aao), ar mitt tidigaste TV minne fran
svensk TV, da Musse Pigg eller var det Kalle Anka, som jagar/blir
jagad av en liten tornado. Det maste vara ca 1963-1965 nar jag var 3-5
ar gammal.

Nan som vet lite mindre diffust.....

Jorgen Claesson (slappar i Ankloesa Thailand)