cbsv och färgläggning

Erik Bergwall erik.bergwall at gmail.com
Tors May 8 13:59:28 CEST 2008

Hämtade box 9 igår. Kanske är jag extremt sen i att upptäcka vad jag
upptäckte strax efter det när jag satt och bläddrade (eftersom
klagomål på färgläggningen gjordes redan efter de första boxarna), men
jag såg VÄLDIGT många rutor med enfärgade bakgrunder. Hurra! Så ska
det se ut! Mardrömmen med de flashiga tonade färgbakgrunderna är
borta.

Och, som sagt, om dessa enfärgade bakgrunder förekommit sedan en
längre tid ber jag om ursäkt för min sega hjärna. Måste undersöka de
senaste boxarna nu bara för det.

Erik