Re: cbsv och färgläggning

Åsa Warnqvist asa.warnqvist at littvet.uu.se
Tors May 8 14:13:04 CEST 2008

Erik:

>Hämtade box 9 igår. Kanske är jag extremt sen i att upptäcka vad jag
>upptäckte strax efter det när jag satt och bläddrade (eftersom
>klagomål på färgläggningen gjordes redan efter de första boxarna), men
>jag såg VÄLDIGT många rutor med enfärgade bakgrunder. Hurra! Så ska
>det se ut! Mardrömmen med de flashiga tonade färgbakgrunderna är
>borta.

Jag har inte boxarna framför mig nu, så jag kan inte svära på att det jag
säger nu faktiskt stämmer, men mitt minne av det hela är att det slog igenom
relativt snabbt efter att vi hade diskuterat det på vårt möte och
återkopplat till Stefan. Det känns som om det bara var i de två första
boxarna eller så som det var ett stort problem. Ska bli kul att se box 9 med
tanke på detta; jag ska hämta vår i dag.

/Åsa