Re: SV: Alla fel i CBSV på ett ställe ?

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Tors May 8 16:10:34 CEST 2008

Anders N:

>Det jag är ute efter är de stora felen, d.v.s. sådana fel som kan åtgärdas
>genom returnering av ett felaktigt exemplar. (T.ex. bok XI med felaktig
>insida)
>Småfel som är desamma i alla exemplar (något enstaka felaktigt årtal o. dyl.)
>kan utan problem vänta tills box 10 kommer ut. :)

Aha, nu fattar jag vad du är ute efter. Jag missförstod dig tidigare.

Den sortens fel har jag inte försökt hålla reda
på, för som Johan A påpekade ska de inte in på
någon rättelsesida. Jag är bara inblandad i det
redaktionella arbetet. Så jag kan tyvärr inte
göra mer än någon annan för att sammanfatta de felen, är jag rädd.

Det meddelandet från Christopher tror jag aldrig
att jag fick, och jag är inte säker på att jag
förstår var felet ligger. I mitt ex av bok 11 är
det i alla fall samma Jocke-vinjett på pärmarnas
insidor som på bokryggen. Antingen menar du något
annat fel, eller så gäller det inte hela upplagan.