SV: SV: Alla fel i CBSV på ett ställe ?

Christopher Federsel cfed at kth.se
Tors May 8 16:27:52 CEST 2008

">On Monday 05 May 2008 17:01:59 Christopher Federsel wrote:
> [...]

Det meddelandet från Christopher tror jag aldrig
att jag fick, och jag är inte säker på att jag
förstår var felet ligger. I mitt ex av bok 11 är
det i alla fall samma Jocke-vinjett på pärmarnas
insidor som på bokryggen. Antingen menar du något
annat fel, eller så gäller det inte hela upplagan.
"

Jag har hört att vissa har fel insida i bok 11, men alltså inte alla. I de böcker det det är fel är det Kalle från volym 1-3 som är på insidan (om jag minns rätt).

/Christopher