SV: Marco Rota

-= Steamboat Willie =- m8100 at abc.se
Tis May 20 22:13:36 CEST 2008

> Vist var den fin! Gillade verkligen hans lite mjukhårda form på Petter.
> Rätt trevligt nummer annars, P-E Hedman stod för flera serier om jag inte
minns fel.

Jo, och manuset tilld en här är bra, tycker jag. Jag brukar annars vara lite
missnöjd med
just Rotas manusförfattare. Jag älskar hans ankor, men hans Musse var lite
ojämn.

> Har ingen aning om vem som översatte, ett upplagt schema hade varit
användbart!

Ja, men det kanske inte går?

För övrigt så dök det inte upp någon Griseninkanorre i detta nummer av
KA&C:o, så ni som
väntar på den behöver inte köpa nummer 22!

  // Steamboat Willie