KA pocket nr 64

Hanna Peterson hanna at hannapeterson.com
Ons May 21 07:25:20 CEST 2008

Hallå!

Jag har ett konstigt problem som jag undrar om någon kan hjälpa mig med!

Jag håller på att översätta en text från norska, som bland annat pratar
om att Donald Pocket nr 65 skulle vara den med flest antal historier i,
dvs 18. När jag kollade i I.N.D.U.C.K.S. för att se vilken svenska
pocket det motsvarar, kom jag fram till att det inte stämde, eftersom
Donald pocket nr 65, och dess motsvarighet KA pocket nr 64, bara
innehåller 14 historier. När jag påpekade detta för författaren svarade
han att jo, det kom en andra utgåva av Donald 65, där de hade lagt till
fyra serier i slutet. Nu står det inget om detta i I.N.D.U.C.K.S. och
jag undrar om det var likadant med KA pocket nr 64 då?

Har någon örnkoll på pocketar och rent av kan kolla i sin hylla hur det är??

Roligt att ha gått med i listan förresten!
Ha en fin dag!

Hanna