Tutfrågor

Adam Linde adam at ppp.se
Mon Okt 6 21:19:27 CEST 2008

Döm av min förvåning den dagen då jag först såg att de kompetenta, lärorika och underhållande tutfrågorna saknades mig då jag klickade på snabblänken till Nafs(k)'s hemsida. Då jag enligt stolt tradition alltid brukar läsa, klura och nöjas med dessa frågor intalade jag för mig själv att det allenast var en tillbällig brist i organisationen. Men icke! Ej sedan den dagen har det skådats några ankistiska quiz av binära koder från Nafs(k)'s styre.
Min fråga är därför: Varför? Varför kommer det inga nya frågor omkring vid midnatt. Det är faktiskt den enda anledningen att jag kollar sidan, vilket även gör att jag ser ny information (som uppdateras sällan, väldigt sällan).
Skulle inte det kunna börja igen, eller är det svårare än att bara sätta dem i rull igen. Vill gärna ha svar från er webbmasters därute.