DVD-skivor som tidningsbilaga

Anders M Olsson anders.m.olsson at abc.se
Ons Sep 10 20:15:06 CEST 2008

Jag köpte idag ett exemplar av den nya Disneytidningen "Playhouse
Disney". Det var mest eftersom jag var nyfiken på den DVD som följde med
som bilaga.

Det här var nr 4-2008. Är det någon som har köpt något eller alla de tre
första numren och vet om det följde med DVDer med dessa också? Vad fanns
det i så fall på dem?

Nu till det märkliga: Det här var som sagt nr 4-2008. Men när man
startar DVDn står det att det är bilaga till Playhouse Disney nr 7-2008.
Innehållet stämmer inte med det som står på fodralet. Enligt fodralet
ska det vara avsnittet Julönskningen från Små Einsteins. Men det som
finns på skivan är avsnittet Mimmis födelsedag från Musses klubbhus. Är
det någon annan som har köpt nr 4, och i så fall vad har ni fått för DVD?

En annan DVD-fråga: Har det följt med fler DVDer med Kalle Ankatidningar
än "Jubileums-DVD" (nr 24-2004) och "Kalle Anka presenterar Kim
Possible" (nr 41-2005)?