Wall-E

Anders Berglund anders.blund at gmail.com
Tis Sep 9 23:50:09 CEST 2008

Ojdå - ännu en film med riktig story och karaktärsskildring än wisecracks
och hetstempo, alltså! Vad har hänt med Disney/Pixar?

Och kortfilmen var kul. Lite  Wallace&Gromit-stuk på kaninen ("Mördarkaninen
anfaller") tycker jag. Så med Råttatouille som positiv överraskning färsk i
minnet och den här puffen på det får vi nog masa oss till en biosalong vad
det lider (undercover som barnfamilj ;-)

/Anders,
vars i övrigt tre färskaste disneylångfilmsbesök var för att se Lejonkungen,
Herkules respektive Tarzan ...