Re: Ankåret börjar fint (KA 6/2009)

Germund von Wowern germund_vw at yahoo.com
Tors Feb 5 09:40:31 CET 2009

Ja, jag tycker också att det artar sig och precis som du är även jag rätt förtjust i de nya omslagen. Jag läste nyligen på serieforum hur en del läsare helt överger ankan för att den inte längre håller måttet, så jag kunde inte låta bli att starta upp en tråd om hur vi tycker att ankan *borde* läggas upp.

http://www.serieforum.se/topic.asp?TOPIC_ID=3480

/G