National Donaldistic Magazine

Johan Blixt johan.g.blixt at gmail.com
Tis Juli 21 22:25:58 CEST 2009

Hej!

Det finska fansinet National Donaldistic Magazine som det skrivits om
tidigare på listan och nu även i Kvacket fick ett alldeles för högt pris i
Kvacket (60 kronor).

Jag fick för mig att vi skulle passera 100 g men det gör vi inte alls och
därmed torde priset landa på 45-50 kronor i stället (inom Sverige). Jag
måste tyvärr köpa nya kuvert på grund av det aviga formatet så jag kan inte
spika priset idag så ni som vill beställa (till Sverige) får gärna avvakta
en dag eller två.

Till Norge och Danmark gäller däremot 60 kronor (plus eventuella
bankavgifter för pengaöverföringen) men de som bor där borde rimligtvis
spara pengar på att beställa direkt från Finland.

Johan

--
Johan Blixt
http://homepage.mac.com/johan.blixt/