En Laddad Historia

Tis Juli 28 15:15:03 CEST 2009

I morgon kommer tydligen Correns TV-team hit för att filma en intervju
med mig angående KO-anmälan.

Det skulle bli ett väldigt kort reportage, men jag hoppas jag hinner
säga något klokt.

Journalisten blev lite besviken över att jag inte hade ett hem helt
fullproppat med Ankistsaker, men jag har en bunt med tidningar i alla
fall.

Jag hoppas jag kan göra lite gratisreklam för både mig och Kalle Anka
på köpet. :)

 / Hedda (Henrik Wallin)

Previous text: