Vilken är den bästa Disneyfilmen?

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Ons Mars 11 17:04:41 CET 2009

Nu finns det möjlighet för NAFS(k):s medlemmar att tycka till om hur
bra de olika Disneyfilmerna är på våra webbsidor, så att vi kan få
fram en gemensam lista med vår kollektiva åsikt om detta!

Detta kan man göra på <http://nafsk.se/tyck/>.

För att det ska funka måste man vara en av de drygt 200 medlemmar i
föreningen som har med en emailadress i medlemsregistret. Via den kan
man då få sätta ett lösenord. Prova!

Denna finess är att betraka som en betaversion tills vidare. Det är
möjligt att den försvinner ett tag igen om jag upptäcker fel, och det
finns inga garantier för att inte ens röster försvinner i ett svart
hål i så fall, men jag tänkte att det kan få finnas framme ändå så att
fler kan prova.

Kommentarer välkomnas!