Re: Julprogrammet 50 år

Jorgen Claesson joclass at gmail.com
Ons Okt 28 22:11:21 CET 2009

Den var på TV i mitten på 60-talet eller något tidigare. 2 Kanaler att
välja på: TV Sverige eller TV Danmark. Jag var ca 5 år gammal och det
var vid jultid. Någon som har arkivdata? (Troligen TV Sverige, men...)
"Wizard of Oz" gick på Svensk TV kring jul ca 63-64. Glömde aldrig
detta:-)

Jörgen (född 1960)