Klippt Barks?

Simon Wigzell simon_wigzell at mac.com
Ons Dec 15 12:25:11 CET 2010

Min instinktiva reaktion var att klippning är ett otyg, men jag tror att jag har ändrat mig. Det viktigaste är trots allt att varje tidning går att läsa självständigt, och jag gillade resuméerna när jag var liten. Jag ville läsa den nya tidningen när den kommit, inte läsa om den gamla :-) Och för de som vill ha varenda Barks-ruta finns ju ett otal samlingar där man kan läsa honom oklippt.

Simon W.