Italiens enda bokhandel, förklaring

Andreas Jansson andreas.jansson at home.se
Fre Apr 8 09:13:52 CEST 2011

Någon frågade vad jag menade med "Italiens enda internetbokhandel". Min
hjärna hade delvis glömt hur det förhöll sig, eftersom det var några
månader sedan, dessutom var mitt uttryck tillspetsat med anledning av
missnöjet att inte lyckas beställa dessa "Gli anni d'oro di topolino".
Varken Bol.it eller Amazon hade böckerna minns jag när jag nu friskar
upp minnet. Det enda ställe jag hittade som hade Gottfredson-böckerna
till försäljning var http://store.corriere.it och de levererade inte
till Sverige, eller till flera andra länder (jag prövade att byta land i
min adress).
Vi kan dock lämna denna diskussion nu med anledning av de nya böckerna!
M.v.h. Andreas Jansson