Kajsas Kafferep - Ankofeministisk diskussion.

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Sön May 19 12:24:59 CEST 2013

Den 21 april 2013 22:17 skrev -= Steamboat Willie =- <m8100 at abc.se>:

> 19:e Maj kl. 14:00 arrangerar föreningen KAJSA tillsammans med SeF Stockholm
> ett seriecafé på Bagdad Café, Medelhavsmuseet, Fredsgatan 2, Stockholm
>
> Tema: "Kajsas kafferep, eller kvinnor och kvinnoroller i Disneyserier."

Om knappt ett par timmar alltså! Nu råkar jag händelsevis vara i
Stockholm och går dit en sväng innan jag åker hem, så alla drivor med
människor som vill träffa mig kan möta upp där.
Jag hade inte planerat att gå dit så jag har inga exempel med mig, men
har serier som "Fy för flickor på fiskafänge" i tankarna.

"Fy för flickor på fiskafänge": http://coa.inducks.org/story.php?c=S+68164