Fwd: Kalle Anka och Shakespeare

Hanna Strömberg hanna.i.stromberg at gmail.com
Tors Nov 6 18:14:29 CET 2014

Hej!

Jag var inte med på Höstmötet men det lät ju mycket trevligt med Shakespeare-föreläsning. Och trevligt initiativ med Shakespeare-listan! När jag fick mailet nämnde jag det för maken, som då svarade att han skrivit ett förord om Shakespeare och ankor, till en Hall of Fame-bok. Den kanske vore något för dig! Tyvärr minns vi inte vilken det var.

Hanna

Vidarebefordrat brev: