Lady och Lufsen

Anders M Olsson anders.m.olsson at abc.se
Fre Nov 28 19:57:38 CET 2014

Årets utgåvor av Lady och Lufsen är i princip bara nya upplagor av 2012
års utgåvor. Det fanns ingen originaldubbning 2012, och det finns det
inte nu heller.

Man har bara paketerat om Blu-rayutgåvan så att DVD-versionen inte
längre följer med på köpet.

Vilken dag var det som klippet fanns med i Gokväll?