SV: Tyvärr inget deltagande i Comiquiz från NAFS(k)

Mats Nilsson mats.nilsson at sth.kth.se
Tis Nov 17 23:10:03 CET 2015

Jag var inte med i laget 2013, så den möjligheten hade tyvärr fallit mig helt ur minnet. Synd att inte du eller någon annan hörde av sig och svarade "jag kan inte ta mig till Stockholm, men kanske kan vi göra som 2013?", i stället för att svara "jag kan inte" eller inte höra av er alls. Då hade jag förstås först kollat upp om den möjligheten fanns även i år.

Jag tror dock inte att chansen för det är ute, så då ställer jag frågan "hörrni, det verkar inte bli något Stockholmslag i år -- är det några som är intresserade av att göra som 2013? Är det nån som är intresserad av att hålla i det i så fall?"

/Mats N