Re: 40-årsfirandet

Greger, NAFS(k) pengabingen at comhem.se
Ons Aug 3 19:20:35 CEST 2016

Hej Mattias!
Jättekul att ni vill komma upp till Stockholm!
Vi har en lokal preliminärbokad den 1 oktober för jubileumsfirande i
Stockholm. Den lokalen måste det bli, så datumet gäller.
Vad som inte är helt klart är när vi får tillgång till den. Det beror på om
en tidigare preliminärbokning av lokalen samma dag blir ledig eller inte.
Om den inte blir det kommer vi att köra igång cirka kl 17. Vi återkommer så
fort vi har mer exakt information om tidpunkter m.m.

Med kvackande hälsningar
Greger, kassör